Ko nema u glavi, ima u nogama, glasi stara poslovica.  Možda bi trebalo da glasi: sve što imate u nogama , prvo imate u glavi. Mozak. Region koji je nadležan za kontrolu redosleda se u neurologiji zove motoričkim korteksom. On se kao traka prostire po glavi, od uha do uha. Iz motoričkog korteksa se putem neurona električni impulsi šalju mišićnim vlaknima, što dovodi do pokretanja mišića. Brojnim pojedinačnim impulsima i kontrakcijama mišića koje slede posle toga, konačno nastaju naši složeni pokreti.
Savršeno izvođenje složenih pokreta je prvi prioritet u svakodnevnom životu vrhunskog sportiste kao što je Andrew Talansky. Amerikanac je svoju karijeru započeo sa 17 godina na amaterskim takmičenjima biciklista. Sa 24 godine 2012.je pobedio na trci Tour de l Ain, a dve  godine kasnije na trci Criterium  du Dauphine. Tur de Frans je jednom završio na desetom i jednom na jedanaestom mestu u generalnom plasmanu. Daljoj uspešnoj budućnosti u biciklističkom sportu ništa nije stajalo na putu. Zato je bilo veliko iznenađenje kada je Talansky u jesen 2017.godine objavio da se povlači. Ubrzo je postalo jasno, zašto je to uradio. Talansky je odlučio da svoju karijeru nastavi kao trijatlonac.
To je za ovog danas 30-godišnjaka značilo da u svoj program treninga uvrsti dve nove sportske discipline. Nove pokrete. Nove rutine.
Od decembra 2016. godineTalansiky trenira uz pomoć tehnologije Halo Sport kompanije Halo Neuroscience. To konkretno znači: on trenira sa slušalicama. Spolja izgleda kao da on pri treningu samo sluša muziku a ustvari je to koncept, koji je zasnovan na neurološkim saznanjima i takozvanom neuroprajmingu.
U našem mozgu, učenje se odvija sistemom ponavljanja. Bez obzira da li ste pri tom radi o nepoznatom jeziku, matematičkom zadatatku ili o novom redosledu pokreta u sportu-ponavljanje je ključ uspeha. U nauci se pri tom govori o takozvanoj neuroplastičnosti. Mozak jača postojeće neuronske veze ili u toku procesa učenja stvara nove. Tako od nesigurnih pokreta početnika u određenom trenutku postaju precizni pokreti profesionalaca. Međutim, plastičnost, odnosno sposobnost mozga da pokrete našeg tela postepeno optimizuje, ne pomaže samo prilikom finog podešavanja redosleda pokreta.
Povećan učinak motoričkog korteksta takođe ima uticaj na izdržljivost i snagu. Što se bolje ovlada određenim šablonom pokreta, utoliko se on može efikasnije izvoditi i pri tome se štedi energija. U nekom trenutku mozak će tačno znati koja mišićna vlakna mora da stimuliše i koja vlakna su neophodna za određeni pokret. Upravo za sportiste je važno da u pravom trenutku mogu da reprodukuju određene šablone. Visok učinak prilikom treninga ili u takmičenju često zavisi od vremenski precizno izvedenih pokreta. Kompanija Halo Neurosciense koristi takozvani neuro-prajming i slušalice Halo Sport. Startap kompanija iz silicijumske doline obećava sledeće: povećana plastičnost i efikasan trening zahvaljujući električnoj stimulaciji motoričkog korteksa. Ona se vrši preko izbočina od penastog materijala, koje su montirane na utrašnjoj strani slušalica. Putem električnih impulsa, neuronske veze, koje su potrebne da bi se novi pokret naučio brže se uspostavljaju. Za Endrua Talanskog se novi metod treninga pojavio pravovremeno. Njegov cilj novajlije u trijatlonu je svetsko prvenstvo u Ajromen trijatlonu. ,,Ultimativni izazov za glavu, telo i dušu. Želim da dosegnem svetski nivo u sve tri discipline,, kaže on.
Integrisao je neuroprajming u svoj redovni trening. Sesija neuroprajminga se odvija u prvih dvadeset minuta treninga. Nakon toga dolazi faza ,,Afterglow,, koja traje oko 60 minuta i u toku koje se slušalice više ne moraju nositi. U toj fazi, neuroni su još uvek naelektrisani i prema  pronalazačima Halo tehnike tada dolazi do najvećih efekata treninga. Između dva treninga sa Halo Sportom bi trebalo da protekne najmanje osam sati.